joi, 1 ianuarie 2015

Bun venit in viata mea, 2015

Este o seara placut, 
intunericul s-a lasat peste oras..
Si e prima zi din an..
S-au facut si primele poze din acest an, a avut loc si prima masa in familie, si primul sarut din acest an..Parca e un nou inceput in toate..dar defapt, e doar continuarea vietii mele..a tuturora..
E foarte frig afara, asa ca nici prin cap nu ne-a trecut sa iesim din casa..
E numai bine in patut ...asa ca-n prima zi din an sa am luxul de a ma relaxa.. 
Gandurile noastre iau contur incetul cu incetul..am inceput sa raspandim vestea cea mare...
Prin urmare, cercetez tot felul de oferte, tot felul de lucruri marunte care sunt legate de casatorie..indiferent ca e vorba despre pantofi, lenjerie intima, sau buchete, sau poze, sau locuri unde se fac poze, orice ...ma intereseaza orice maruntis...si nu pentru a face ca altii, ci sa pun o idee de la unu, o alta idee de la altul...pana se concretizeaza exact ceea ce imi doresc..apoi le arat si celor dragi, inclusiv viitorului meu sot...
   Casatoria pe mine ma sperie...si doar dintr-un singur aspect...aceea, ca povestea parintilor mei sa nu se repete...Treaba asta nu doar ma sperie, ci ma si ingrozeste, ma face sa tremur din toate incheieturile...pana la disperare....apoi ca barbatii si femeile se schimba dupa casatorie...eu nu vreau sa ma schimb, si nici iubitul meu nu vreau sa se schimbe, cel putin nu in rau.
Si in acele momente terifiante, cad in genunchi, si cu tot sufletul meu, cu toata fiinta mea, strig inauntrul meu : Doamne, ai mila de noi. Nu-ti intoarce fata de la noi, ci binecuvinteaza-ne pe noi, iubeste-ne pe noi, pe noi, si pe toti urmasii nostrii, copii copiilor nostri, copii copiilor copiilor nostri...
Ajuta-ne Tu Parinte sa te cinstim, sa te iubim. Ia-ne sub aripa ta protectoare.
Si nu ma sperie casatoria pentru ca n-ar fi cel mai potrivit cel de langa mine, sau ca nu ma iubeste suficient, sau ca nu-l merit. Nu. Nici gand..
Simt ca e cel mai potrivit sa ne casatorim, simt ca ma iubeste, are grija de mine, ma apreciaza, e ocrotitor cu mine, e alaturi de mine mereu. Si eu il iubesc si incerc sa il fac cel mai fericit.
Vad, atatea familii care se destrama...vad atatea divorturi care sunt mediatizate...si vad exemplul negativ al familiei mele...
In familia mea nu as vrea asa ceva...tot raul sa fuga de noi, sa predomina pacea, dragostea, respectul si caldura familiei !!
   Daca ma uit in prezent, e foarte frumoasa aceasta perioada din viata mea..pregatiri, ganduri, cercetari, multa iubire si pasiune, vorbeste cu invitatii, alege-ti nasii, domnisoarele de onoare si cavalerii...ne gandim la coregrafie...pff, as repeta-o de N ori cu acest iubit al meu..cu ratoiul meu minunat.
Nu stiu viitorul cum va fi..dar eu ma voi ruga mereu ..si am sa fac tot ce-mi sta in putinta, sa am acea familie mult dorita..
Iar pentru acest an, am multe planuri, multe idei, multe dorinte..
Dar si o recunostiinta vietii, ca mi-a daruit lucruri frumoase si clipe minunate.
Multumesc si Lui Dumnezeu pentru grija ce mi-o poarta, pentru iubira Sa neconditionata si infinita, si ma bucur ca El, Domnezeu, m-a invatat sa fiu om, sa rad, sa cred, sa fiu optimista si mi-a aratat latura frumoasa a vietii..si acum inteleg, ca eu am iesit la liman..
Am invins suferinta, am castigat lupta.
Si nimeni nu-si poate inhipui satisfactia aceasta...realizarea aceasta.
Acest tip de realizare e reala, si nu faptul ca am ghete noi, sau televizor de ultimul tip...
Am invins, am iesit la liman. 
Doamne, am iesit la liman !!! 
Am iesit !!!
 Tu stii ce inseamna acest lucru pentru mine, Doamne??
 Stii?
De acum, raul se va face mititel si nesemnificativ, caci eu am de gand sa-mi iau toate armele din dotare si sa lupt..caci de acum vor fi reginele iubirea, daruirea, afectiunea, munca, sinceritatea, modestia, si credinta.

Iar eu cand ma daruiesc, ma daruiesc cu sufletul. 

Pentru acest an, va doresc multa sanatate, fericire, optimism si multe realizari pe toate planurile , asa ca bun venit 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu