joi, 11 decembrie 2014

Vine Craciunul

              Vine, vine Craciunul. Inca nu-mi vine sa cred ca a mai trecut un an ..
Acest an a fost destul de linistit, ma refer in suflet..si plin de impliniri frumoase.
Printre care si faptul ca  ne-am decis sa ne unim destinele. 
As povesti despre pregatiri, despre cum am ales rochia de mireasa...e absolut minunata..ma simt ca o printesa din vechi timpuri, parca fac parte din acele timpuri...
Si i-am zis si prietenului meu, ca sunt incantata de ea. 
Sa nu fie cu ghinion, am mers doar noi fetele sa aruncam cu ochiul la rochite, iar pe el l-am lasat sa se odihneasca.
Si chiar sunt incantata si sunt foarte fericita din toata inima mea.. Cand intram in astfel de magazine, mi se pareau toate frumoase..si pe rand cum le-am probat le gaseam cate un " defect", ca imi e mare, ca e prea decoltata, ca e prea stramta ..insa am ramas la o rochie, care imi vine super..e tip printesa..mai mult nu zic...desi as descrie toata fericirea pe care o simt, insa stiu ca nu trebuie sa divulg mai mult decat cat e suficient. Si oricum, vreau sa ii fac iubitului meu o supriza placuta..daca deja stie detaliile nu mai e supriza
Intr-una din zile, cand aveam chef sa ma alint, l-am intrebat : dar tu chiar iti doresti acest lucru?
Si se uita cu privirea lui, sincer si aproape mirat imi spune cu vocea sa calma si calda ( o folosteste adesea cand imi vorbeste, cand ma alinta, sau cand ma strange in brate ):
-Sa nu te indoiesti niciodata de asta.
Si acum cand imi amintesc cum imi spunea, simplu, fara prea mare tam tam, sau epitete sofisticate..efectiv mi se face pielea de gaina. Omul acesta chiar a fost sincer cu mine si chiar ma iubeste. Pffff, si eu cum sa nu il iubesc? Ma face sa rad, ma face fericita, implinita. Ce sa vreau mai mult? 
Nu stiu cum o sa fie...dar va fi cel mai frumos dar de la viata, nunta noastra. Va fi cel mai frumos moment din viata mea, si implicit si al lui..
Va fi ca acel vis pe care nu am indraznit sa-l visez..Si acum am aceasta ocazie..Si as vrea sa vorbesc cu timpul asta sa treaca si sa vina momentul nostru, cand noi suntem personajele principale a povestii noastre...
Revenind la Craciun...se cam simt pregatirile deja pe la noi..ne gandim la meniul de Craciun si de Anu Nou..ne gandim la cadouri...si vorbind despre cadouri, ne-am inteles sa mergem si la cativa copilasi de la orfelinat, doar ca inca nu stim ce sa le ducem..Cui ce ii cumparam, totusi sa fie frumos si practic..si sa ne incadram in buget...
Anul acesta eu cred ca va fi un Craciun frumos si placut..mergem la colindat, luam masa in familie..sper sa fie si zapada sa ne bulgarim
Imi place familia lui, e unita, simpla, si modesta...sunt harnici si mereu activi...
         Nu as fi crezut vreodata, ca in viata mea, lucrurile se vor aseza la locul lor, si eu voi fi fericita...
Si sper, ca fiecare de pe pamant sa cunoasca aceasta fericire.
Despre pregatiri mai indetaliate, oricum nici noi nu ne-am hotarat la toate, prin urmare nu am despre ce sa impartasesc.
Va doresc un Craciun calduros alaturi de cei dragi, de familie, de prieteni. Sanatate multa tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu