duminică, 11 ianuarie 2015

O duminica de iarna ploioasa

   Pentru mine este o zi de relaxare completa..
In principiu mi-am reluat activitatile de acum foarte multi ani..de exemplu cititul, sau spusul rugaciunilor dimineata...
E foarte interesant sa descopar ca inca imi plac acele activitati, ca inca ma simt captivata in citit..
De curand, cum a fost luna cadourilor, am primit o carte.. Nu e nimic iesit din comun, mi se parea de groaza cand i-am citit titlul, si autorul pentru mine era inca necunoscut..
Cartea a stat asa in cutea in care a sosit, vreo o saptamana, sau chiar doua, fara sa o deschid macar.
Insa aseara a fost ceva ce m-a determinat sa citesc ..puteam sa aleg orice carte din biblioteca..dar am ales-o taman cea care nici macar nu i-am citit cuprinsul.
Am avut si starea necesara, drept e...nici chef de televizor, nici chef de internet nu am avut...doar sa stau efectiv si sa ma uit la tavan...
Cand eram in liceu frecvent aveam aceasta activitate, neavand cui sa ii vorbsc, ii vorbeam lui Dumnezeu, caci in afara de mine nu ma asculta nimeni, doar Dumnezeu.
Si am vrut sa ma intind pe pat..insa imi era frica sa adorm..caci eu visam cu deschisi..mai aveam acea caldura pastrata de bratele iubitului meu..si ii simteam corpul gol langa al meu, si suflarea sa cum imi incalzea obrajii, il simteam ca si cum ar fi ramas ceva din el langa mine.Emana o caldura armonioasa, nici sufocanta, nici rece..e acea caldura care indiferent cat imi e de rece, daca stau un minut la el in brate ma incalzeste ..e acea caldura care intr-un mod inexplicabil imi ofera siguranta..si bratele lui cum ma cuprind cu lejeritate, simt ca si cum as fi acasa la el in brate...
Si nu vroiam sa adorm, ci doar sa reflectez asupra acelor minute in care stateam lipiti unu de altu...trupurile noastre goi, se completau perfect sub asternut..
Apoi sa imi revin la realitate am incercat sa am activitati, precum impaturatul hainelor si aranjatul camerei..insa era tarziu...patul m-a ademenit din nou...si cu incapatanare refuzam sa adorm...
Atunci m-am uitat pe dulap, apoi pe tavan si mi-am tot plimbat ochii prin toata camera, insa nu imi aminteam decat acel sentiment de implinire ce-mi oferea imbratisarea lui...nu pot explica...nu incape in cuvinte, e un amestec de sentimente, de ..pfff...defapt e simplu, acest barbat ma implineste, ma simt in siguranta cu el, ma iubeste si imi ofera protectie...
Cumva m-am ridicat si am desfacut cutia in care se afla cartea..mi-am propus sa citesc cateva pagini...din cand in cand ma uitam si la ceas, si-mi spuneam: no lasa ca citesc pana la 01:00, si cand m-am mai uitat la ceas era 02:15..foarte tarziu....mi-am zis ca e suficient, si oricum imi lacrimau deja ochii de la lumina..
E placut sa descopar placerile din tinerete....si psihic m-am eliberat, si am descoperit ca aceasta carte nu e deloc grea, si parcurgi cu usurinta pagini dupa pagini..asa ca o recomand cu caldura, mai ales cum sunt noptile in care incerci sa adormi si nu poti, sau chiar nu vrei sa adormi deloc, sau cum sunt zilele ploioase....


Dupa cateva ore de citit mi-am ridicat privirea ca e destul de intuneric si nu imi gaseam o explicatie...si m-am uitat pe fereastra...e chiar trist afara..margele mari de ploaie se preling pe exteriorul geamului, cerul e intunecat, si se aud masinile cum trec prin baltile mari de apa...
Din auzite, am inteles ca afara e cald, eu nici macar nasul nu mi l-am scos afara...imi sunt inghetate si picioarele si mainile si nasul si urechile...sunt cam o moarta vie...circulatia sangelui e cam la minim la mine...Uneori si ploaia pare a fi un sfetnic bun...imi spune sa ma pun la somn, ori sa citesc...
Insa eu o las sa povesteasca vrute si nevrute, sunt destul de cufundata in lucrusoarele mele...am vazut cateva clipuri de la nuntile din Bucuresti...si imi si imaginam cum am sa dansez eu in mijlocul scenei, si la naiba, ca voi fi in centrul atentiei..trebuie sa imi iau o gentuta destul de incapatoare, in care sa imi pun si telefon, si deodorant si servetele umede ca va fi toiul verii si vom transpira cu totii..si ca va trebui sa fac atmosfera....
serios?? 
cum sa fac acest luccru? ..ca eu nu sunt chiar asa distractiva incat sa distrez o sala intreaga....
Insa calitatea filmarilor o fost destul de buna, peisajele mmm, am vazut pe unii ca or fost taman in Antalia sa isi faca poze...
Wrilly?
Am vazut ca au fost nunti in Constanta, pfff, la mare...peisaj minunat...apa, stanci....insa mirii mi s-au parut foarte incordati.....
Eu va trebui sa vorbesc cu fotograful care va veni la nunta, ca daca nu imi castiga increderea, poate sa tot spere ca isi va primi banii..adica, spre exemplul modelul are incredere in omul care tine aparatul foto e floare la ureche, caci cu totii sunt relaxati si asta se va vedea si in fotografii..sper doar sa gasesc acel om perfect..nu imi pot pune mirele sa ma pozeze cum vreau..adica si el trebuie sa fie rasfatat cu poze si treburi de genu...
In rest am vazut multe viziuni asemanatoare una cu cealalta a fotografilor..prin alte cuvinte, sunt comuni..
Eu vreau ceva ce sa se potriveasca, atat cu statutul meu social, cat si cu temperamentul meu si a lui viitorului meu sot...ca de exemplu nu imi permit un fotograf cu 2000 de euro...sa fim seriosi ca banii mei nu cresc pe garduri..

Am incercat sa imi fac o programare de infrumusetare faciala, insa nu se accepta decat plata cu cardul, si in acest caz, prefer sa merg personal pana la salon...nu am incredere in tranzactiile de pe net...si in plus ce garantie am ca vor stii aia ca eu mi-am platit sedinta?!!!
Nu ar trebui sa existe asemenea procedee...exclus !!! Cel putin in viata mea nici sa n-aud de asa ceva..

Aproape ca nu mi se leaga azi prea multe..
Nu inteleg de ce ploua iarna? Ma bucur ca intr-un fel sunt ferita de microbii astia ticalosi care contamineaza asa pe orisicine...

In alta ordine de idei imi place ca mi-am reluat o activitate care imi incanta sufletul..rugaciunea de dimineata...mi-am inceput chiar si un caiet in care mi-am scris rugaciunile preferate..si spre suprinderea mea imi mai raman pagini libere si pentru acatiste...si curand mi-am cumparat tamaie de la catedrala din centru...si esenta de tamaie..
Am citit un articol ca e bine atunci cand te rogi sa aprinzi o lumanare caci simbolizeaza lumina adevarului si sfintenia,si sa arzi tamaie in timpul rugaciunilor ca asa areti respectul pentru sfintii din icoane, si tamaia reprezinta mireasma Duhului Sfant..

Si toate pentru o casnicie placuta lui Dumnezeu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu