miercuri, 18 iunie 2014

Un minut

                Nu am crezut ca vreodata voi da atata importanta unui minut..dar da..
Am cunoscut un minut, ca fiind cel mai frumos din viata mea. Acel minut, care spune o poveste intreaga, o poveste de dragoste. 
E ca si un dar. E mai mult decat o dedicatie de dragoste. 
In acel minut as fi in totalitate conectata cu cineva, am fi numai unul pentru altul si nimic din jur nu ar mai conta.
E un sentiment pe care nu am trait-o niciodata. Chiar si secundele vorbeau, fiecare-n parte adauga ceva nou sau completa minutul, povestea.
Si privirea, si zambetul, si bratele lui, fiecare particica a lui, mainile mele, buzele mele, mintile noastre, inimile noastre erau prezente, vii, ca si cum am fi fost unul.
A fost cel mai intens minut din viata mea. Si cel mai frumos. Amintirea acestuia va ramane viu, si-mi va aminti ca sunt persoane care sunt facuti unul pentru celalalt, sunt suflet pereche.
Iubesc fericirea din ochii lui...sunt calzi, primitori si iubitori...
Sunt mangaierea sufletului meu.
Si acel minut pe care mi l-a daruit, ma face sa fiu si mai dependenta de fericirea lui, de dragostea lui.
Ma face sa-l iubesc din ce in ce mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu