miercuri, 13 august 2014

Luna lui ..cuptor?

As vrea eu. Intr-adevar avem o saptamana de sa ne topim nu alta..Dar de vineri vin ploile.
Mult a tinut si vara.
Am asteptat cu atata nerabdare sa vina vara, mi-am facut cateva mici idei ce as putea sa fac...dar fara rost...nu am facut nimic.
Multi colegi imi spuneau : aseara te-am lasat aici si acum dimineata tot aici te gasesc?
Evident. De ce sa ma relaxez eu...
Pe de alta parte profit de acele putine momente in care am timp liber, si imi adun fortele si ies. Fie cu prietenele, fie cu prietenul...Imi ajunge si o plimbare in parc, sau un badminton in spatele blocului..
Orice incerc, numai sa uit de servici asa cateva minute macar.
Si pentru ca am avut ceva timp la dispozitie, m-am gandit sa imi transform blogul.
Sa nu mai povestesc lucruri personale, ca nah, nu toata lumea e curioasa ce fac eu..
Prin urmare, m-am decis, sa scriu biografii. Da da..
Fie despre scriitori, romancieri, istorie..despre ceea ce ma gandesc eu ca ar fi interesant.
Sau, sa postez retete.
Ideea este ca lucrusoarele personale le notez intr-un vocabular, si cand voi avea asa mai mult timp, cum ar fi perioada maternitatii, sau perioada dupa pensionare..o sa adun toate intr-o carte si le voi publica.


Asadar, toate cele bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu