duminică, 18 mai 2014

Continuare ...

Am avut emotii in ceea ce priveste cu concertul..
M-am pregatit cu meticulozitate, machiaj discret, si o hainuta mai groasa..si doar asteptarea a durat mai mult...
Orele treceau greu, deveneam tot mai agitata..
Si cu toate astea, a venit si dragul meu ratoi, alaturi de care am fost si la concert.
Dupa ce am ajuns la concert, mi-a mai trecut supararea si starea aceea de agitatie..am fost in largul meu.
Ne-am gasit locuri chiar aproape de scena. A fost foarte multa lume.
Bine, au fost si personaje care, au cam facut excese de bautura....plus pahare si badoage de bautura aruncate pe jos............................Totusi, sa privim partea buna. 
Atmosfera a fost minunata.
Si am stat ....pana la sfarsit..
Am ajuns acasa franti de oboseala ..
Bravo celor care au organizat acest karaoke.



Un comentariu: