duminică, 6 aprilie 2014

O alta duminica

Doamne,
iti multumesc Tie pentru tot ce am si pentru toata viata mea.
Iti multumesc pentru aceasta duminica.
Si pentru toate zilele bune si rele pe care le-am avut.
Doamne,
oare ma mai iubesti ?
Nu intreb din nemultumire..
O intreb, fiindca eu..sunt o amarata ...o pacatoasa..
Dar, Doamne,
sunt altii mult mai buni ca mine.
Iubeste-i pe ei..
Caci eu..eu sunt innecata in tot raul lumesc
Si eu
Ti-am gresit in toate ceasurile si zilele mele
De ce Doamne sa ma mai iubesti?
Imi doresc multe, cu acea licarire de orgoliu cateodata,
alteori cu lacomie..
Si de putine ori, ma gandesc la ceilalti si la Tine.
Uit, Doamne,
Ca Tu ai venit sa insufletesti trupurile si inimile noastre
Uit, Tatal nostru
ca esti dascal pentru noi toti
Si eu, ca un copil incapatanat de prostia lumeasca
Nu ascult de Tine, si nu Te vad si nu Te caut..
Doamne, am stirbit chiar si postul ..si uneori chiar si duminicile..caci ziceam ca nu muncesc duminica si nu injur si nu fac rele..
Spuneam ca postesc si beam lapte, spuneam ca azi nu mai fac rau si nu mai injur, iar ziua urmatoare injuram si faceam rau de doua ori mai mult..
Si uite, asa sunt eu.
Imperfecta, pacatoasa..
Doamne,
Te rog, fi-mi mie alifia vindacatoare durerilor si suferintelor mele din asta' viata,
si Te implor pe Tine,
Domnul Ceresc
ajuta-mi sa ajut pe altii,
macar ei sa Te vada si sa Te cunoasca.
Ajuta-mi, Te implor, sufletu-mi sa nu ramana gol.
Umple-mi-l cu dragostea Ta
Si uita-mi pacatele mele.
Ai grija de cei dragi mie si de cei bolnavi. Daca sunt raniti panseaza-i cu afectiunea ta, daca sunt loviti unge-i cu bunatatea Ta, daca sunt de gheata incalzeste-i cu dragostea Ta, daca sufera de cancer si boli cronice....Doamne fi acolo la poarta Cerurilor si intinde-le mainile Tale si strange-i in brate atunci cand nu mai au zile...si pana atunci, Sfinte Dumnezeule daruieste-le credinta si toata iubirea Ta de Parinte Ceresc.
Sfanta Ana, maica mea, fi alaturi de mamicile din toata lumea, si roaga-te pentru ele
Sa aiba rabdare, putere, si sa se poata bucura de copii lor
Sfantul Oachim, tatal meu, te implor roaga-te pentru toti baietii, barbatii, tatii, bunicii
Ca ei sa aiba sufletul plin de dragoste si de recunostiinta fata de Dumnezeu si fata de cei aproape lor.
Dragi parinti spirituali, va multumesc ca-mi sunteti alaturi si ma iubiti ca pe un copil
Rogu-Te Doamne,
miluieste-ne pe noi!!
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu