luni, 2 decembrie 2013

Si simt ca ma chemi

Azi, m-ai chemat, sa vin..sa vin inapoi..si ti-am auzit vocea, si undeva de departe te vedeam cum te rugai..
Si am simtit pentru prima data ca ma chemi, si imi vorbeai si auzeam..si refuzam sa reactionez, pentru ca e un gand nebun si o halucinatie pentru viata normala sa crezi in asa ceva si sa crezi ca se poate intampla..
M-am simtit fara putere, si refuzam, refuzam complet sa ma gandesc la asa ceva.
Trecutul e trecut...
Am simtit o greutate imensa ce apasa pe umeri..si nu inteleg.
O greutate dureroasa..
Nu vreau sa ma intorc in trecut..nu vreau sa mai sufar, nu vreau sa mai plang, nu vreau sa mai tremur de frica, nu vreau sa mai gresesc.
Da, am gresit..si greselile mele au provocat multa suferinta unora..si cum sa dau ochii cu ei? cum sa le spun, poi vedeti din cauza mea suferiti? de ce ati vrut sa fiti langa mine, cand eu provoc numai suferinta voua?
De ce?
Nu merit..da orice om merita a doua sansa..si eu, ca orice om, am primit a doua sansa..
Si ce am facut cu ea?
Am folosit-o in scopuri bune, e adevarat..insa, cand am incetat sa o mai folosesc in scopuri pozitive, mi s-a taiat filmu..atunci m-am pierdut..sunt si acum o oaie ratacita
Si cine sunt eu, sa merit iubire?
Eu, iubire, glumiti..nu?
Nu merit absolut nimic..da..nimic..
Ce-mi doresc eu ..sa fiti voi fericiti..
Eu, pot sa zac linistita in oceanu de suferinta..oricum sunt obisnuita..
Si, da, m-ai chemat..desi ti-am zis sa ma lasi in pace..desi ti-am zis ca meriti sa fi fericit cu altcineva, desi ti-am zis...
Si tu, tot pe mine m-ai chemat..nu inteleg..de ce?
Ce-ti trebe atata suferinta? Pentru ce? Cand locul tau nu e langa mine..
Si ..tu m-ai chemat..
Bineinteles ca sunt revoltata..bineinteles ca nu pricep..sunt mai proasta de felul meu..si de ce am simtit azi ca m-ai chemat????
Nu-mi explic..
De ce nu ma lasa lumea in suferintele mele..oricum am destule de abia le duc..
Nu sunt obisnuita sa ma cheme lumea in gand si sa vorbeasca lumea cu sufletul meu..Cand au ei acces la atatea ?
Numai si numai Doamne Doamne a reusit pana acum sa vorbeasca cu sufletul meu, sa imi vorbeasca in gand, sa imi trimita ingeri buni sa ma apere...
E ciudat, si mi-e frica, nu vreau..nu vreau sa imi vorbeasca altcineva cu sufletul meu.. e al meu..
Si stiu ca m-ai chemat, sunt extrem de sigura..nu am nici cea mai mica dovada, da stiu..

Un comentariu:

  1. Eram in biserica Duminica la Sfanta Liturghie la manastire... Erau laga mine 2 tineri . Era un el si o ea . Si erau atat de frumosi . Dar atat de frumosi . Incercam sa taraiesc mai adanc slujba dar ochi tot la ei 2 imi zburau . Cred ca erau sot si sotie . Posibil . Aveau o frumusete de nedescris .Interioara cat si exterioara .Parca erau din alta lume.Nici nu stiu ce sa zic. Se rugau . Traiau Sf Liturgie . Pe ea aproape tot timpul o zaream stand in genunghi . Era atat de intens . Ma urmaresc obsesiv acele imagini . Si ma gandeam : de ce oare Doamne imi dai sa vad asa ceva ?? Dar am inteles ... E trist , dar stand si cugetand am inteles ... Cred ca am inteles .... Acel El si acea Ea trebuia sa fie Eu si Ea (tu) .Prin acest fel nu pot decat sa inteleg unde vroia Dumnezeu sa ne duca si sa ne aseze . Cat de minunat si cat de trist a lucrat Dumnezeu prin acest exemplu de neegalat. Si parca as arunca pe geam toate pacatele toate desfranarile si toate murdariile numai ca sa pot fi Eu in locul Lui si Tu in locul Ei . Tu cea care te trezeai dimineata imbracata in alb cu cartea de rugaciuni in maini si te rugai cu credinta , cu fata catre rasarit, iar eu cand vedeam .... fara sa vreau ... ma gandeam : Doamne , ce bine am facut sa meri asta ? Paraca vedeam un Inger .. Si era ingerul meu ... Ingerasul meu..... Se spune ca Dumnezeu chiar si pe diavol l-ar ierta si l-ar face din nou inger daca ar spune : Doamne Iarta-ma !!! Dar el nu o face .Eu nu iti cer sa imi spui sa te iert . Chiar mai mult , vin si eu iti cer iertare .... Iar daca as putea face ca ingerasul meu sa renasca , as face-o fara ezitare . Hmmmm..... Chiar si ingeri cad .... Dar sunt faptura lui Dumnezeu. Sunt vrednici de iertare. Din iubire , prin iubire . Singura cale .
    Daca te-am chemat azi ??? Te chem in fiecare zi ... te chem si acum ..
    Ii rog pe Sfintii lui Dumnezeu sa duca glasul meu la tine . Ma gandeam ca ma rog degeaba ... ca si-au intors fata de la mine ... dar ... pot spune ca ... e un mare miracol..... totusi nu e in zadar si ma voi straduii in continuare . Am avut un vis sa stii . Vorbeam cu un fel de Sfant cred . Si mi-a spus : " Tu roaga-te ! Roaga-te ! Daca e sa se intoarca inapoi , se va intoarce inapoi singura . Daca nu,urmatoarea .Tu roaga-te " .Asta fac zi de zi... dar inima mea e tot la ingerasul meu ratacit.
    Noi l-am rastignit pe Isus rau de tot. Cu fiecare desfrau al nostru ii mai bateam un cui in mana sau picior . E in primul rand vina mea . Sa nu ma mire ca El a ingaduit acele lucruri spurcate sa ma tulbure . Daca traiam in curatenie .... asa ceva nu s-ar fi intamplat niciodata .. Oricine , orice ar fi facut .... Nici eu nu mai vreu in trecut . De fapt nu mai fac un pas pana nu curat noroiul in care ma aflu . Iar frica ?? Frica e de la Diavol . Intotdeauna . De ce ?? Ca sa nu te lase sa iti mantuiesti sufletul . " Nu te duce la el , el e rau , uite cat de mult te-a ranit ", cand de fapt el ne inseala pe amandoi, pe mine atunci si pe tine acum.
    Nu te teme ... Ma voi ruga in continuare la Sfintii mei si iti va fi vindecata inima si de FRICA :) . Vei vedea :) ..... Si da .. eu am fost cel care te-a chemat . Cu nadejde , cu speranta cu bucurie .. A fost vocea mea .

    RăspundețiȘtergere